Aseladaezgi Arkadaşlar 2 hafta sonra doğumum olcak sezeryan ikinci bu birinde bebegimde sütüm hemen gelmemisti Aptamil mama vermistik ama cok gaz yapti ga yapmayan hastaneye alabilcegim bi mama tavsiyeniz varmi
Daisy0000 Aseladaezgi Sma hiç gaz yapmadı.. Ama bu mama konusu bebekten bebeğe değişiyor ,biraz dene yanıl yapmak gerekiyor
Cnsadl Aseladaezgi aptamil verdim gaz yaptı hipp denedim aşırı ve yoğun kusturu sma doktorum asla önermiyorum dedi çok gaz yapan bir mama her bebekte aynı değildir ama çoğunda öyleymiş evolvia önerdi ne gaz problemi yaşadım nede kusma mükemmel bir mama kilo alımıda gayet iyi kesinlikle tavsiye ederim memnun kalacaksınız çok araştırdım gerçekten içeriğide en temiz mama
Aseladaezgi Sma ve bebelac duydum etrafimdan bide burda sormak istedim cok teşekkür ederim herkese cevaplar icin ☺️
Hankub Biz doktorumuzun önerisiyle aptamil prosyneo kullandık. Bu sindirimi kolay olan demişti ve hiç gaz sorunumuz olmadı.