Kızlar ben 15inde gitmiştim hastaneye o zaman 11+5di ultrasonda baktı ama cinsiyet hakkında hiçbir şey söylemedi acaba kız mı emin olmak için mi birşey söylemedi. Doktorum kagıda 12+1 olarak gecmiş.. Diğer ayın 15inde tekrar gıdecem o zaman kesin öğrenirim 🥳