Kızlar Selam dünde post.acmistim bugün ablam gitti vajinal muayeneyle 3mm liknkese görülmüş fekat doktor disgebelik olup olmadigini anlayamamış kan istemis yarın sabah belli olacak durumu şimdi aklımıza takılan şey doktor rahimin uç kısmında spril istersen alırız demiş almazsak ilerde erken doğum riski var ve enfeksiyon oluşabilir demiş alırsak da kese zarar gorebilir demiş vize basinangelen yada tanidiign da olan varsa bilgi verebilir misiniz