Kubrakarahan Kızlar sabah bişeye cok sinir oldum baya sinir stres oldum sabahtan beri kasığım sancıyo acile gitmelimiyim ya ? 33 haftalık
peri5860 Kubrakarahan Valla şu anda benim de öyle geceden beri sancım var bebek hareketleri normal bilemiyorum belki ben de giderim ya. Haftaya randevum ama bakalım