Melodimm 20+4 haftayim.Dun fark etdim.Sutyenimde iz vardı.Bugün pecete koydum çok değil ama azda olsa sıvı gelmiş.Yasayan oldumu?Korktum birden.Ablam korkma bendede olmuştu dedi.
Melodimm Esrafatih01 Bazı yerlerde okudum.Sıkmamak gerekiyormus erken doğumu tetikler yoksa.Dokunmuyorum hiç.
Esrafatih01 Melodimm evet sıkmayın uyarı verince tetikliyormus bende öyle duydum. Çok rahatsız olursanız peçete veya göğüs pedi katın