Aybarssmom_ Kızlar seyirme gibi oluyor bebek hareketi olduğunu söylediler, yarım saattir çok sık hissediyorum hiç böylesini hissetmemiştim gülmeyin ama normal mi 😁😁😁😁😁 çoğu kişi hissedemezsin diyo ama içimde garip bir şeyler oluyor şuan
Minnakkurabiyeveannesi27 Aybarssmom_ yok kuzum o bebek hareketi ben oğlumda 16. Haftada hissetmistim kızımda daha geç hissettim mesela 19+4 du sanırım şuan da maşallah tekme yiyorum sürekli 25.haftadayiz
Hil7889 Normal hissedebilirsin 😇🧚🏼♀️ ben ilk kelebek pırpırı gibi hissediyodum hep o diil balık kayması gibi diyolardı bana 😂 şimdi dana gibi ayak falan çıkarıyo ama arada hala da pırpırlıyo arada kelebeğim 💖🧚🏼♀️
Aybarssmom_ Hil7889 oyyyy🥹🥹 bugün günüm bol dinlenmeli geçti normal yaşantım hep hareketli çocuğun da garibine gitti demek ki 😁
Hil7889 Aybarssmom_ valla tadını çıkarmak lazım hamileliğinn 💖 5 gün sonra doğurucam sürekli hareketlerini çok özleyeceğim diye gözlerim doluyo 😂
Aybarssmom_ Hil7889 ay kıyamam sana, sağlıkla kucağına al inşallah istediğin zaman kollarına alıp seversin artık 🥹🩷🩵
Aybarssmom_ Minnakkurabiyeveannesi27 arada oluyordu da zaten şu an yarım saattir falan sık oldu gibi geldi dedim noluyo ayıptır söylemesi kek yedim onun da etkisi oldu galiba