Bugün Dr gittim ilk ölctü 17 cıktı ama bende herhangi bi anormal durum yoktu sonra biraz bekledik yarım saat 14 e düştü eşimin dükkana geldm limonlu su içtim az önce de eczaneye gittim 16/6 cıktı ama çok dinlenmeden ölctüler eczadakiler ama kendimi tuhaf hissediyorum böyle halsiz uykulu başımda bi sersemlik yazdm şimdi dr nası düşürebilirim kızlar baska bebek hareketli bu arada