Korkma sakın ben 32. Haftadayim hala gün gün dediğin gibi oluyor durtuyorum yatıyorum Şekerli yiyiyorum tık yok günü gününü tutmuyor yani bebişlerin senin de şu an sürekli hissetmemen normal daha 27. Hafta bana acilde ki doktor 30. Haftamda demişti ki günde 10 dan az hareket hissedersen gel o da şu an değil daha ilerleyen haftalar için. Kendini yorduysan ondan da kaynaklanıyor olabilir sıkma canını