Mervveeeee tabiki yaptırdım. Gebelik şekeri olması durumunda, erken doğum, bebek ve anne için hayatı risk, bebekte kalıcı hasarlar gibi bir çok yan etkisi oluyor. Eğer gebelik şekeri varsa mutlaka müdahale edilmesi gerekiyor. Yapma diyenlerin yapma demesinin sebebi 75 gr glikoz alıyorsun ama o aldığın şeker 4 baklavaya eşit hamilelik boyunca çok daha fazla şeker tüketiyoruz. Sen sen ol doktorun öneriyorsa mutlaja yaptır.