Gul_ozcan3001 Olacak olduktan sonra olur diye kendimizi arabanın önüne bırakıyor muyuz mesela? Hayır. Çünkü sonucunda ölme ihtimali olduğunu biliyoruz. Sigara için de öyle. Çocuğunuzda görünürde bir şey olmaz ama yukarıdaki örnekteki gibi yıllar sonra astım olur, alerjik rahatsızlıkları bitmez. Neden bile bile buna sebep olacaksınız ki? Normalde yorum yapmam ama olacak olduktan sonra içmeyene de oluyor demeniz garip geldi.
Mesela ani bebek ölümü sendromununun sebeplerinden birisi sigara. Allah korusun hafife alınacak bir şey değil. Keşke gebelik düşünürken sigara bırakılsa da gebelikte böyle strese girmeseniz.