Ilaydadoksar-123 Kızlar merhaba 39 günlük bebeğim memeyi emerken bianda ağlamaya başlıyor sonra tekrar emmeye çalısiyor bu durum başına gelen var mı acaba ne yapacağım bilemiyorum😑