Hatice-001 canım selam ilk 3 aylıkken kanamam oldu, progestan verdi riskli gormedi, çünkü kanama yapacak bir durum yoktu aradan 2 ay geçti doktora gittim sağlıklıydi bi sorun yoktu gecesine bildiğin adet kani gibi kan geldi bayagi korktum rahme tekme atmış olabilir dedi arkasindan detaylıya girdim hic bi sorun gormedi ama yine de daha sonrasında 1 er hafta ara ile iğne verdi vurundum ama hala progestan kullanıyorum bıraktığım zaman kanamam oluyor sebebi hala belli değil etrafimdakiler 7. Aya kdr bizde de oldu diyor ama için rahatlasin diye anlatıyorum eger senin için rahat etmezse git görün