Hilalars Kızlar dün sağlık ocağında kan vermiştim. Tsh 4 çıkmış normalde 2 civarları çıkıyordu. Kadın doğum doktorum ilaç başlayalım dedi. Böyle olan var mı hiç 14+5 olduk bugün 😞 korkmam gereken bir durum mu bu 😞
Safiye2 Hilalars bende aynı şekilde 4.38 çıktı tiroit ilacı kullanıyorum 2ye düştü çok şükür şuan 15+2 oldum 8. Haftadan beri tiroid ilacı kullanıyorum
Patito__ Hilalars hamilelerin neredeyse yarisinda cikabiliyor ilaci duzenli kullandiktan sonra kisa zamanda duzene giriyor tedavisi yapildiginda onemli bir durum degil. Bazi hamilelikte hamilelik troidi cikiyor sonradan duzelebilende var kalici olanda.
Ardencik1 Benim de ilk hamileliğimde 4 üstüydü dahiliye gittim tiroit ilacı verdi doktor her ay da kan tahlili yapıp takip ettim kontrol altında kaldı. Korkmayın hicbirsey olmaz hemen doktora gidip ilacinizu alıp kullanmaya başlayin
sevilaycantez Benim değerim 2,68 buna rağmen doktor tutturdu endokrine görün aile hekimimde gayet normal değer dedi. Ne yapmalıyım sizce? Özele gidip bosa muayane hakkım gitsin istemiyorum
Bimiyendis sevilaycantez normal değil gebelik için 2nin altında olması lazım bir de serbest T4 değerine bakılması lazım. Normal değil derken aman aman çok sıkıntılı bir durum da değil korkmayın. Endokrin olmasına gerek yok normal bir dahiliyeye de görünebilirsiniz. Benim de yüksek olduğu için ilaç kullanıyorum şuan mesela
lfkfkdk Bimiyendis 2.5 olması gerekiyor diye biliyorum ben gebelerde sınırın benim doktorum öyle söyledi ben ilk verdiğimde 3.60 çıktı ilaç kullanmadım çünkü gebeliğin başında bu değerlerin yükselmesi normal 3 ayım bitti 2.3 çıktı doktorum gayet güzel iyotlu tuz kullanmaya çalış dedi sadece