2 normal doğum yaptım. 3.ye hamileyim her şey yolunda giderse bu da normal olsun isterim. Sezaryen konusunda yorum yapamam çünkü hiç yaşamadım fakat normal doğum tercih etmenizi tavsiye ederim. Bir terslik olursa zaten acil sezaryene alınırsınız. Kesi olayı ise evet doğru, ilk doğumumda yapıldı (2.de olmadı) ama çok küçük bir şeydi. Yapılırken ve dikilirken zaten hissetmiyorsunuz. Sonrasında ise acı ve hassasiyet maksimum 5 gün sürüyor ve hemen iyileşiyor sonrası müthiş♥️ zaten doğum sonrası hemen ayaktasınız ve sütünüz çoğunlukla daha çabuk iniyor. Yine de doğum şekliniz nasıl olursa olsun sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim