Damlaca
Kızlar 33+2 çift yumurta ikizlerine hamileyim bir buçuk ay önce işi bıraktım evde dinleniyorum buna rağmen ayaklarım yüzüm aşırı şiş normalden fazla fakat tansiyonum normal seyrinde bi sıkıntı çıkmıyo aynı durumu yaşayan var mı erken doğumu tetikler mi bu şişlikler acaba ? :(