Birmavianne__ Aturkk adetime saha var çok test almıştım 😂 dayanamadım gündüz yaptım normal testle, 1 hafta var daha, bir iki gün sonra erken gebelik testiyle yapacağım
Birmavianne__ Aturkk normalde 2-3 kala heyecan olurdu bu farklı ilk kez yaşadığım belirtiler olunca 10 gün kala başladı geri sayım. Bir de tedavi gördüğümüz için umutluyum
Birmavianne__ Edos123 ya kesin hamili varsa her türlü çıkıyor ablamda hep öyle oldu sanırım ben de bu ay planlanan yumurtlama döneminden önce gebe kaldım olabilir çünkü yumurtlama dönemi ağrılarım başladı sırt ve kasık ağrısı hala devam ediyor nedense umutluyum 🥺
Dunyammmm Edos123 testine bir bakabilirmisinjz silikmi degilmi Bende emin olamadım kimi silik diyor kimi yok diyor adete 4 gün var [](https://)[img]https://i.
Dunyammmm EdaninBebegi [](https://)[img]https://i. . Dün akşam yaptm sizce silikmj benim testimde adetim 4 gün var erken gebelik testi Buda ama emin olamadım çok silik Bi çizgi var gbi ama
Edos123 Birmavianne__ benim de sırt özellikle yan tarafım çok ağırmıştı baş ağrısı eklenmişti birde insallah Allahım size de nasip etsin ☺️
Birmavianne__ Edos123 ay inşallah ❤️ iki iş yapsam belim ağrıyor durduk yere kasıklarıma ağrı vuruyor ilk kez böyle oldum