Aturkk Siz bebeginizin yüzüne hangi renk yazma ile orteceksiniz sarı sarılığı çeker diyorlar ama bana pek inandırıcı gelmiyor 🤔
leila1 Aturkk sarı örtmek daha kötü aslında, gözünüz sarıyı sürekli gördüğü için bebek ten rengini anlamakta zorluk çekebilirsiniz.
Benanneoluyorum Aturkk Bizde yenidoğduğunda hafif sarılık vardı sütüm geç geldiği için mecbur mama vermek zorunda kaldım, saatte bir uykudan uyandırıp mama veriyordum o yüzden sarılık olmadan atlattık şükür ☺️
Benanneoluyorum Aturkk İnşallah canım bol bol besle yetersiz beslenmekten oluyor sarılık sütün gelmezse diretme hemen mamaya geç onuda şırınga ile ver yoksa seni bırakır😊
Aybarssmom_ Kusura bakmayın bilmediğimden soruyorum, yüz örtüsü ne zaman ve ne için kullanılıyor acaba
Aturkk Benanneoluyorum aynen öyle yapacağım ya 3. Gebeliğim tecrübeliyim mamayı şimdiden aldım bile 😊 sezeryan olunca hemen sütüm gelmiyor benimde mecbur mama da veriyorum
Mrsfly Aturkk çok sakıncalı bişey, allah korusun boğulabilir cocuk. Ne gerek var yüzüne bişey örtmeye.
Aturkk Mrsfly Canım direk bebegin yüzüne ortulmuyor zaten pusetin veya beşiğin üzerine ortuluyor cibinlik gibi düşün