Yesimm0011 Kızlar 32 haftalık hamileyimm 2.200kilo 46cm boyu sizce nasıl sizin bebişler ne alemdee güzel anneler
Agg0207 Fatmanurgulll canım doktorun normal dediyse normaldir her bebekte farklı tabi ben 26+1 deyken 891 grdi haftasyla uyumlu dedi bana
Fatmanurgulll Youngmotherr gayet güzel dedi ama merak ettim sizinkiler ne kadar benmle aynk olan varmı
AmineSH Yesimm0011 ya ben özele gidiyodum 33. Haftada 2.240 çıktı ondan 3 gün sonra devlet hastanesine gittim 1985 gram dedi geriden geliyor biraz dedi nasıl oluyo moralim çok bozuldu
Mrsfly AmineSH moralinizi bozmanızı gerektirecek bi durum yok ultrason ölçümleri tahmini cihaza göre değişiklik gösterir
Youngmotherr Fatmanurgulll benim 25+3 de 711 gramdı zaten en güzel kiloları son haftalar alıyolar benim oğluma minik diyen doktor doğumuma girdi 3520 gram bebiş çıkardım 😂
Aturkk Mediha99 Neden duramiyim ki😂 iri bebek dedi doktor bide ultrason da yanılma olabiliyor tabi bilemiyorum doktor öyle söyledi ama
Mediha99 Aturkk hahahaha lütfen bir daha gittiğin de tekrar öğren ben inanmak istemiyorum çok iri olmuyor mu ya 😂
Minikannesi00 Aturkk benimde ilk bebeğim o haftada 3600 dü. Merak ettiğim şey ikinci bebekte mi aynı olur acaba ,veya cinsiyette değişir mi 😊 sizin iki cinsiyette aynı mı