Nur_00 30 haftalık hamileyim karnım çok sert oluyor bazen taş gibi başına gelen varmı acaba normalmi bu durum
dnzyrl Nur_00 bende de aynı durum oluyor 23 haftalık gebeyim.doktoruma sorduğumda yalancı doğum sancısı olduğunu ve bu durumun normal olup bu aylarda başladığını söyledi
ervann-annes Aysenurdesign aynen benim de oluyor uyurken bile bazen uyanıyorum normal som haftalar da . Ama sürekli toparlanıp rahatliyorsq karnın bir taş gibi olup bi düzeliyorsq gun icinde surekli o.dogum beliritisi diye biluyorum yaninhic gecmezse