Mavimsi02 Şuan 8 buçuk aylık bebeğim sezaryen olcak doğumum miyomumda var doktorum miyomuda alacağını söyledi daha önce aldıran varmı , kanama çok oluyor Miyom alırken diyorlar korkmaya başladım
Mervegece Mavimsi02 8 ay önce miyom ameliyatı oldum bende bir kanama olmadı ama olup olmaması miyomun yeri diye biliyorum umarım sende de olmaz
Kevserblt Mavimsi02 bende aynı sezeryan + miyomektomi oldum ve doktor eğer riskli bölgede degilse alırım demişti çok şükür aldı da . Ameliyat sonrasında zaten kanama olmasın diye serum taktılar. Ameliyat sonrasında biraz zor toparlandim belki sadece sezeryan olsaydım daha kolay atlatırdım ama çok şükür kurtuldum
Mavimsi02 Mervegece maşallah ne güzel inşallah benimde öyle oluyor 🙏🏻 Doğumda mu olduğunuz yoksa sadece Miyom ameliyatı mı oldunuz
Mervegece Mervegece riskli bölgede olduğu için önce alındı şuan 4 aylık hamileyim inşallah sıkıntısız devam ederiz 🤲🏻
Mervegece Mavimsi02 sorunsuz sıkıntısız güzel bir doğum olur inşallah sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 🤲🏻
Mavimsi02 Kevserblt Çok geçmiş olsun evet yeri önemliymiş benimki riskli bölgede değilmiş alabilirim dedi umarım benimkide sorunsuz geçer
Kevserblt Mavimsi02 inşallah size de çok geçmiş olsun 😇 size tavsiyem mümkünse iki refakatçi edinin bi kişi bebekle ilgilenirken eşiniz de yanınızda olsun sizinle ilgilensin ben kendi açımdan çok zorlanmışımtım
Mavimsi02 Kevserblt Öneriniz için çok teşekkür ederim bende öyle düşünüyorum eşimle beraber benimle birinin kalmasını istiyorum🥰