Selam kızlar🌸
14+1 haftalık hamileyim. Dünden beri kasıklarımda ağrı ve batma hissi var. Birden iğneliyorlarmış gibi bi ağrı gelip geçiyor. Bugün daha sık hissetmeye başladım.
Riskli bir hamileliğim yok, kanama vs. yok çok şükür.
Endişelenmelimiyim bu duruma. İlk hamileliğim olduğu için tedirgin oldum😔