Arkadaşlar merhaba ben tüp bebek ile hamile kaldım 3 aydan sonra doktorum perinatoloji ile devam etmemi söyledi 6.aydan sonra kadın doğumla devam edersin dedi ama benim gittiğim perinatoloji doktoru ameliyat yetkisinin olduğunu söylemişti sizde var mı acaba perinatoloji doktoruyla doğuma giden sonuçta detaylı için gidiyoruz mesela normal bir kadın doğum uzmanı belki ayda 10 doğum alıyorsa perinatoloji 1 doğum alıyordur diye düşündüm saçma mı bilmiyorum ama işte sonuç olarak perinatoloji doktoruna doğum yaptıran var mı🙏🏻🙏🏻