Aysnke Arkadaslar merhabalar 7+1 hamileyim daha kalp atisini duyamadik cuma gunu kismetse gidecegim insalah duyariz bir sey soracagim benim hic mide bulantim olmuyor normal mi sizce ? Yanitlarsaniz cok sevinirim ☺️
Bebegim3444 Aysnke bünyeden bünyeye değişiyor ama mide bulantısı kusma olmadığına şükret. 😀 hayattan kopuyorsun yoksa.
bdenerigokce Aysnke kalp atışı duyana kadar bende de olmadı😂 doktor artık olabilir diyip ilaç verince mide bulantısı başladı😂 acele etme yani, inşallah olmaz da 🤲
Elif522834 Aysnke benimde yoktu o zamana kadar 8. Haftaya giriş yapınca hafif hafif başladı ama çok yok çok şükür inşaallah da olmaz 😊
myangelson Aysnke benim bir arkadaşım hamileyken mide bulantısı olmadığını doktora söylemiş doktor da ne güzel işte belanı mi ariyorsun millet bulantı olmasından şikayetçi sen olmamasindan mi demiş gülmüş 😂😂😂
Aysnke bdenerigokce insalalh kalp atisini duysam cok rahatlayacagim bulantiyi da dusunmuyorum bugunleri cok bekledik
Anneoluyorumm00 Aysnke kişiden kişiye değişiyor dua et olmasın oluyorsun resmen bide şey hafta ilerledikçe bulantı başlıyor şuan erkende olabilir belki bı hafta sonra bile olabilir ama Allah korusun inşALLAH olmaz
Krdmn0 Aysnke ben 24 haftama kadar hic ne mide bulantısı yaşadım ne baska birsey ama son 4 5 gundur herseyden tiksinir oldum ve çıkarmaya başladım sonradan oldu benimki