Cansut20 Arzumay Babür bey çok pahalı diye duydum. Özlem hoca ve Özer hoca iyi geldi bana. Arkadaşınızin kaç haftalık
Arzumay Cansut20 arkadaşım 21 haftalık ben 17 de Nazan başak Yıldırım a gittim 23 de tekrar detaylı bakmak istediğini söyledi
Cansut20 Arzumay arkadaşınızın cinsiyeti belli mi Özer Öztekin’e gidiyor demiştiniz cinsiyet belliyse cinsiyetini ondan mı öğrendi biliyor musunuz
Cansut20 Arzumay arkadaşınızın cinsiyeti belli mi Özer Öztekin’e gidiyor demiştiniz cinsiyet belliyse cinsiyetini ondan mı öğrendi biliyor musunuz
Arzumay Cansut20 benim riskli gebelikti düşük riskim vardı o yüzden erken görmek istedi 23. hafta da tekrar görmek istedi ama üniversiteye gidersem gitmem tekrar diye düşünüyorum
Arzumay Cansut20 ilk başka bi yerde kiz demişlerdi sonra özer bey erkek dedi suan erkek olarak biliyoruz onunkini
Cansut20 Arzumay Bende Ona gittim bahsetmiştim ya ikili tarama da 11+6 kesin erkek dedi banada pipisini gösteriyor 🤭
Arzumay Cansut20 evet ilk gebelik ama riskli dönemi atlattık sayılır bebek büyüdüğü için artık 28 yaşındayım
Arzumay Cansut20 sağ salim kucağınıza alın inşallah bize ilk 12 haftalikken kız gibi dedi 18 gidince kesin kız dedi ama biz hep kız hissediyorduk çevremde çok az kişi erkek gibi diyodu genel kız olacağını tahmin etmisti😁
T18ba97 Raziyenurx ben bugün 6 ekim için randevu aldım detaylı için nakitte 2000 dedi kartta ne kadar alıyorlar sormayı unuttum