Tugcegurdal_ şöyle oldu aslında, bir gün önce arayıp gelip gelmeyeceğimizi kontrol ettiler o sıra fiyatın zamlandığını da söylediler. Ben de 1500 iken aldık randevuyu tarzı bir şey dedim ama muayene için geldiğiniz, ödeme yaptığınız günkü fiyat geçerli dediler. Ben de üstelemek istemedim.