GPinar Benim baya işine yaradı canım benimki de baby Björn muadillerindendi, elektronik olanlardan almadım sallanmaya alışmadı. Şimdi 5 aylık oldu, daha hiç sallayarak uyutmadım, anakucağında hem oynuyor hem de gündüz uykularında kısa kısa uyuyor orda🙊 yani bence gerekliii