Kızlar normalde 32 haftalık hamileyim ama doktorum 35 gibi diyor gelişimi önde iri bebek diyor kilosu 2.500 olmuş bu gidişle erken gelebilir umarım bu haftalarda gelmez dedi eğer ağrın sancın sertleşme olursa hemen gel dedi biraz korktum açıkçası erken olursa diye normalde Eylül 29 a gün verdi 39 görürsem doğuma alırım diye sezaryan olacak sizlerde de böyle birşey oldu mu önde olup da erken doğum falan 😕