Arkadaşlar yaklaşık 30 gün önce sezeryan dogum yaptim doğumdan sonra tüm vucutta bi kasinti meydana geldi cildiyeciye gittim 2 3 kere krem ilaç verdiler geçmedi.dogumdan sonra tüm vücudumda kasinti meydana geldi gecmiyorda normal mi sizce ne yapmalıyım kasintidan duramiyorum