Akrhnm ben de bir sorunumdan dolayı sezaryen olacaktım ama 38.haftamda hala gün vermemişti,bekleyebildiğimiz kadar bekleyelim ne kadar durursa kar dedi.ama 38.haftada alttan muayene etti ve açıklığım çıktı o yüzdeb normal doğum yaptım.ben doktoruma sonuna kadar güvendim.