fundadncc Merhabalar ikinci sezaryeni kaç haftalıkken oldunuz? İlk sezaryeni 38+4 haftalıkken oldum şükür çok da güzel bi doğumdu 🙏🏻🥰 İkincisi için de çok heyecanlıyım benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
mnli fundadncc ilkini 38+3 te oldum zorunlu sezeryandı acil sezeryana alındım 2. De 38+4 te oldum dr ile ortak kararımızdı ama kızım ultrasonda 3500 gözükürken 2800 ve 47 cm doğdu o yüzden keşke bekleseydim diyorum bekleyebildiğiniz kadar bekleyin önerim
arsamveannesi fundadncc insalah ikinci dogumun da iyi gecer♥️ ilk sezeryanim tam 37 de oldu gleisim geriligi ve suyum bitmişti simdi kinciye hamileyim pazartesi dogumum var planli sezeryan olacak yine tam 37 oluyorum insalah buda iyi gecer
fundadncc arsamveannesi amin inşallah sizin de ikinci doğumunuz iyi geçer sıcağa daha fazla dayanamadığım için bir de 1 yaşında kızım olduğu için ben de artık bi an önce doğurmak istiyorum inşallah çok geç gün vermez sezaryen için doktor diye ümit ediyorum 🙈🙏🏻❤️