Edos123 Kızlarrrr bugün sağlık ocağına gittim iki gün önce verdiğim beta 882idi bugün tekrar verdim 48 saat geçince 2580 lerde cıktı hemşire bana 3600lerde bekliyoruz demişti sabah normal değil mi🥹
mavideniz6 Edos123 değer çok güzel artmış iki günde iki katının fazlasına bile çıkmış hayırlı olsun :)
Edos123 Neroca kendi doktorum izinde olduğu için sağlık ocağında ki doktor o kadar ilgisiz ki hanilesiniz bile demedi bana ne bir folik asit basla ne birsey allahtan ben önceden kullanmaya başlamıştım
FatmaB58 Onu söyleyen hemşire hiç bir şey bilmiyor demekki 2 günde en az yüzde 60 artış beklenir sizinki gayet harika artmış gözünüz aydın Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah