Aleyna4161 nazYAPIYOR 6 haftalıksındır büyük ihtimalle hayırlı olsun inşallah sağlıkla alırsın kucağına 🥰🥰
Aysee1123 nazYAPIYOR 4,5 haftalık gibi şuan o civar olması gerekiyor hayırlısı olsun. Kese bile daha görünmeyebilir. Bekleyebilirseniz en azından 1 hafta daha bekleyin daha sonra kese ve bebeği görürsünüz inşallah
Aleyna4161 nazYAPIYOR 3 aralık adet başlangıcım ,29 aralık beta hcg 130 ,9 ocak keseyi gördük ,16 ocak 6+1dim kalp atışını dinledik .
e_blue_sky_a nazYAPIYOR yarın 5haftalık olacak öyleyse. Bu testi hangi gün yaptı iseniz araya 2gun koy tekrar yaptır. Test sonuçlarını kadın doğuma göster. Ya keseyi görür ya da şu gün gel diye gün verir