Merhaba kızlar bilgili olan birisi varsa bana yardımcı olabilirmi şuan 21+5 im herneyse
yenidoğan bir bebek günde kaç bez harcar ?? ve o miktar 2. ve 3. ay da aynımıdır yoksa azalır mı ????? örnek : gunde 12 adet harcar diye duydum bu doğrumu mesela iyi bir şekilde besleniyorsa en çok kac bez harcar….ve günde 12yse bu miktar 2. 3. ay da aynimidir siz bana deneyimlerinizi söylermisiniz fikrinize ihtiyacim var da