Bugün nabzım 120 atıyordu.. normalde 102-103 çok normal olmadığını söyledi doktorum. Küçük tansiyonum 3.5 a kadar düşüyor. Büyüğü zaten 9 olsa şükrediyorum genelde 7 oluyor. Günlerdir böyle kalbim ağzımda. Şu an acile gidiyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı ? 21 haftalık hamileyim