27 haftalık doktora gittiğimizde bebeğimin boyu kafası haftasıyla hemen hemen uyumlu ama karın çevresi 1 hafta gibi geride olduğunu söyledi biraz küçük olur dedi yeterli beslenemiyormuyum bilmiyorum gebelik şekeri çıktı dün insilüne başladım biraz diyette yapıyorum ama sağlıklı besleniyorum bilmiyorum ne yapayım sabah 1 yumurta yiyorum bol kaşarlı tost yiyorum domates biber yiyorum 3 4 zeytin yiyorum ara öğünlerde meyve süt yiyorum bir öğünde kesin 4 5 tane köfte yiyorum bur öğün sebze olarak besleniyorum gece muz yiyorum arada kabak çekirdeği yiyorum eksik beslenmiyorum sanırsam. Bebeğe giden kan akışına iyi bilmiyorum neden biraz ufak 1 haftalık küçüklük önemli değil ama ara açılırsa diye endişeleniyorum . Genetik olabilir ben şuan ve hayatım boyunca hep kiloluydum fakat zayıf doğmuşum eşimde zayıf doğmuş vitaminlerimi kullanıyorum magnezyum kalsiyum d vitamini demir omega 3 onlarıda kullanıyorum ayran severek tüketiyorum bilmiyorum yani daha ne yiyeyim 🫠