Yarenventolin Kızlar 6+2 kese var ama bebeği göremedik doktor olumlu konuştu erken haftaya tekrar bakarız dedi ama daha önceden boş gebelik yaşadığım için biraz üzüldüm
Hatice--- Yarenventolin 7+4 oldum kalp atışı için bekliyorum haftası geriden geliyor geç döllenme de olabiliyor öyle düşünmeyin hiç
Hatice--- Yarenventolin 5. Haftasında kese 6 haftasında gittim çok minicikti alttan muayene yada haftaya gel dedi doktor bende bekliyorum 28 de falan gidebilirim daha kalp atışı duyulmadı yani
Kubrameral61 Bende 6 haftalığım kese bende de var dün kontrolde yolk sacı görüldü ama bebek görünmedi 10 gün sora gel dedi doktorum bekliyoruz bakalım inşallah güzel haberler alırız 🙏🏻
Yarenventolin Kubrameral61 ay inşallah sevindim , forumda baktım herkes erkenden görmüş . Çoksa sağolun , inşallah sizde duyarsınız 💜