Rumeysahin Akahhsisnba benimde şuan 5. Haftam bende fe var kahverengi leke ayakta durunca WC gidince oluyor yatınca birşey yok progestan başladı doktorum yerleşme kanaması olabilir dedi henüz keseyi gördük
Akahhsisnba Rumeysahin canım benim aynı şekilde bende ayakta durunca ve wcye gidince oluyor gecen hafta kese gozukmedi inşallah yarın gözükür çünkü çok heyecanlıyım 🌸
Akahhsisnba Melismeydan doktor sadece bana folik asit yazmıştı geçen hafta yarın sikayetlerimi belirtecem zaten
Melismeydan Akahhsisnba Düşük veya yerleşme kanaması olabilir en azından doktora gidene kadar ağır iş yapmayın dinlenin full
Rumeysahin Akahhsisnba bende de 3 doktor baktı göremedi ama son gittiğim doktor gördü keseyi doktordan da değişiyor bence keseyi görebilme ihtimali
Minikkush9496 Melismeydan merhaba 6+4 haftalığız halsizlik iştahsızlık tiksinme ve yemek yiyemiyorum 1 lokma alsam sanki kusucam birde aşırı diş ağrısı var bu gün bebeği gördük kalp atışı var ama hala dinletmedi doktorum ultrasona göre 5+6 haftalığız
Akahhsisnba Rumeysahin bende yarın kontrolden sonra doktor degistirecem zaten hiç memnun değilim umarım güzel ve işin ehli olan doktorlara düşeriz hepimiz 🌸
Userrrrrr Bende bugün doktora gittim 5+2 haftalık mışım kalp atışı duyulmadı korkmam gereken bişey yok demi 4 haftalıkken gittiğimizde nokta kadardı ama bugün net gördüm ilerleme var dedi korkmam gerekmiyor demi
Melismeydan Userrrrrr korkmayın kese 4-5 haftalarda görülüyor zaten kalp atışı genellikle 6 hafta başlıyor 8. Haftaya kadar görülebiliyormış