Yasmin41 Bsrbsr ben akademi de yaşar Çeğile gidiyorum bir kere muayene oldum canım yeni hamileyim denicem bakalım
Ozgemelek Bsrbsr yasemin yarar kıvrak vmmedikaloark kocaeli hastanesi.2.gebeliğini gerçekleştirdi.Özverili,dürüst ve başarılı bir hekim.
Kubrasazoglukurt Bsrbsr bende 7 haftalığım canım özel Kocaeli hastanesinde hilal bayram var ona gittim bir kez ve çok memnun kaldım onunla devam etmeyi düşünüyorum bi araştır istersen ben baya araştırarak gittim çünkü denilen kadar varmış dedim
Es-es2626 Bsrbsr İlk öğrwndiğimde 5 gün önce göğğüslerim baya ağrıyordu şiştiler ama bugün ağrı yok sizde öyle olan varmı ki acaba değerim düştü kimyasal gebelikmi diyorum kafamda deli sorular 😊
Ozgemelek Yasmin41 yasemin yarar kıvrak.2.gebeliğimi gerçekleştirdi.Deneyin tavsiye ediyorum tüm bayanlara..💕💕