ilaydakaya-21 Kızlar merhaba ben 23 haftalık hamileyim 2 gündür nefes darlığı başladı adım atıyorum yoruluyorum dinlenmek istyorum normlmi doktor da göğüs doktoruna git diyor ama
December ilaydakaya-21 ben de oyleyim 23. Haftadayim çok çabuk yoruluyorum. Doktora söyledim demir ilacına başlattı ama hala öyle. Normalde yürüyüş yapmam gerekiyor ama çok yorulduğum ve nefes nefese kaldığım icin yürüyüş de yapamıyorum. Beni de kardiyolojiye yonlendirdiler ama gitmedim henüz.
__mom1 Hava çok sıcak ben camlar kapalı klimayla anca duruyorum evde az önce camı sileyim diye camı açayım dedim. Yandım sanki geri kapadım 😅😅 klimasız asla nefes alamıyorum
ilaydakaya-21 December yani bilmiyorum göğüs muayenesi ol dedi bana da çok kötüyüm gercektn nefes nefsym supruge bile tutamiyorum
December ilaydakaya-21 yorma kendini normal demek ki çok kişi var böyle olan ama haftamız erken sanki. 23 te boyleysek 33. Haftayı düşünemiyorum.