emel16 canım ilk üç ay bebek zaten senin depolarından beslenir üç aydan sonra senin yediklerinden beslenmeye başlar eğer kabızlık sorunun yoksa günde iki tane yiyebilirsin yada muzlu süt yapıp içine ceviz koyup blendırla ezip içebilirsin sana da çok faydalı