-Simge- sorun olmaz. Çok tikanmis damarlar. Dolaşımı sağlamak için de iğne verilmiş. Eşim de tikaninca iğne, normal zamanda hap kullanıyor. Corabi giyip iğneyi kullanmazsaniz şu an daha skıntı size. Kanamaya sebep olmaz ancak kanınız normalden fazla sulu olacağı için dikkat edin kanarsa zor durur