Bebekbeklrkn Kızlar bazen insan çok bunalıp daralıyor aklına olmadık eski kötü günleri getiriyor napmak lazım neler yapıyorsunuz ne ile uğraşıyorsunuz böyle olunca sıcak hava gündüz biryere de çıkılmıyor
Bebekbeklrkn Ummuhan64 Yalnız olmadığımı bilmek güzel çok arkadaşımda yok öyle hemde sıcakta gitmek gelmiyor içimden 🥺
Ummuhan64 Bebekbeklrkn Bende başka bir şehire gelin geldim hiç arkadaşım yok emin ol daha beter haldeyim tüm sevdiklerim ailem uzakta
busrayldr1 Aynısı bende de var. Cok bunalıyorum sanki hayatım hep bu koltukta geçecek gibi geliyor. Sanırım bebişlerde biraz fazla oynuyor hormonlarla😂
Bebekbeklrkn Delidolu kızım inşallah 1 sınıfa başlıcak okula başlarsa git gel uğraş meşgul olurum cnm belki iyi gelir bir yandan gözüm kesmiyor hamilelik vs ama tek bebeğim iyi olsnda idare ederim