Ressammom bende 11+3 üm doktorum 3 gün önceki kontrolumle benim israrimla işte baktı falan cinsiyete başta goxukmuyor dedi sonra erkek gbi dedi ama emin değilim dedi yani Kordon gbide dedi yorum yapmadım say dedi bidahaki ay gel dedi artık ne olur bilmiyorum birtane oğlum var kızım olsa hiç fena olmaz 🥰😅