Ysn 😂eşime diyorum ölcek gibi olsam da oraya götürme beni sadi konuğa götür diyorum önemli bişey olursa vallahi her gittiğimde mi bişey olur iyilerde var tamam onlara sözümüz yok ama hepmi kötü denk gelir,eşime diyorum zaten sırf bu hastaneyi şikayet için gidip pusuya yatıcam artık 😂 telefona falan çekicem yapıcam bunu 😎o kadın doğum acilde anlamıyorlar zati kenarda oturucam zaten hep bağrış çağrış beklemeye gerek kalmaz diye düşünüyorum,son model aletler almışlar içine insan koyamamışlar 🤬