Herkese merhabalar, 38+2 haftalık hamileyim, özel takipliyim ve bugün çatı muayenesi yapıldı. Bebiş son haftada 600 gr birden almış ve şu an 3700 gr, hatta doktorum inanamadığı için verileri silip tekrar kontrol etti yine aynı. Muayene sonrası pelviğimin basık olduğunu, bebeğin kilosunun haftasına göre fazla olması ve baş çevresinin büyük olması (97 olduğunu söyledi.) nedeniyle normal doğuma elverişli olmadığımı, bir ihtimal bu hafta kendi sancım gelirse bebek daha fazla kilo almadan doğum yapabileceğimi söyledi. Haftaya sezeryan için ne olur ne olmaz diye de gün verdi. Ailelerimiz şehirdışında ve doğum sonrası destek için ne yazık ki gelip kalabilecek kimsemiz yok, bu yüzden hep normal doğum yapmak istemiştim. Sizce farklı bir doktora da muayene olmalı mıyım yoksa zorlamak çocuğu riske atar mı? Fikirlerinizi çok merak ediyorum epey moralim bozuldu :(