Merhaba arkadaşlar her hafta kontrole gidiyorum haftasıyla uyumlu gelişimi iyi diyorlardı bugün ayrı bir doktora gitmek durumunda kaldım 1 aydır hiç gelişmemiş aynı kilosu kalmış dedi 38+5 haftalığım 3 kg da sabit kalmış ne yapmam lazım gelişimi için fikri olan yada aynı durumu yaşayan var mı