Çok zor :) çok şükür 1 ayı geçti bıraktım 13+4 üz azaltmakla falan olmuyor bir anda aklına koyup keseceksin.ben evimden uzaklaşıp anneme gelip kalfım bu süreçte ve namaza başladım dua ettim.Çok şükür bıraktım darısı sana olsun inşallah rabbim kolaylık versin bacım