34+0 dan selam olsun , az önce hazırladım çantamı . Bütün kıyafetleri yıkayıp çoğunu ütülemiş olmama rağmen bu haftalara bıraktığım için sabahtan beri kendime sövüyorum . Size tavsiyem bir an önce hazırlayıp kaldırmanız . Benim 2. Hamileliğim ilkinde 31-32 arası hazırlamıştım bu kadar ağırlaşmamıştım, şuan bir de sıcaklar var mahvetti beni 😥😥