Arkadaşlar merhaba 37. hafta da zorunlu doğum iznine ayrılacağım kurumuma verdiğim 32. haftadaki çalışabilir raporunda iznimin başlayacağı tarih yazıyordu şuan tekrar rapor almama gerek var mı çalıştığım kurum net birşey söylemedi memur olupta 37. hafta da doğum iznine ayrılanlar ne yaptı yazabilirler mi