Benimde ilk gebeliğin düşükle sonuçlandı 7 haftalıktı 2 ay sonra denedim hemen oldu şuan 19 haftalık gebeyim çok üzücü bir olay çok iyi anlıyorm üzüntüsü kaygısını hala hissediyorum ama korkmayım kötü düşüncelerden uzak tutmaya çalışın kendinizi en kısa zamanda allah tüm isteyenlere nasip etsin